رقابت تنيسورهاي نوجوان خوزستان در مسابقات استاني
مسابقات آزاد و دسته برتر تنيس روي ميز نوجوانان خوزستان برگزار خواهد شد.
عبدالامير بخشنده، دبير هيات تنيس روي ميز استان اظهاركرد: اين رقابتها از روز پنجشنبه (18 آبانماه) به مدت دو روز در سالن انقلاب ورزشگاه تختي اهواز انجام ميشود.
وي با بيان اينكه در اين رقابتها 16 تنيسور شركت ميكنند، ادامهداد: بازيكنان در مرحله اول و دوم به ترتيب به صورت دورهاي و حذفي و در مرحله سوم به صورت دورهاي با يكديگر رقابت ميكنند.
دبير هيات تنيس روي ميز خوزستان عنوانكرد: سال گذشته نوجوانان استان در مسابقات كشوري قهرمان شدند كه در آن رقابتها، ما سروش اميرينيا و حامد باشتباوي را در اين رده سني داشتيم ولي اكنون اين دو تنيسور به رده سني جوانان آمدهاند و متاسفانه نبود اين دو نفر در رده سني نوجوانان احساس ميشود.
وي افزود: ما سرمايهگذاري خود را روي رده سني نوجوانان براي پركردن خلا موجود آغاز كردهايم و مطمئنا در سالهاي آينده نتيجه اين اقدام را خواهيم ديد.