فركي: براي رسيدن به جامجهاني بايد قدرت تيمملي بيشتر شود
حسين فركي ميگويد تيمملي برابر ازبكستان نسبت به بازيهاي گذشته عملكرد بهتري داشت ولي تيمي كه به فكر صعود به جام جهاني است بايد قدرتش بيشتر از اين باشد.
مربي سابق تيمملي فوتبال اظهاركرد: به نظرم تيمملي در اين بازي از لحاظ كيفيت فني عملكرد بهتري داشت و بازيكنان ما تلاش خود را كردند. در اين مسابقه در زمانهايي ما نسبت به حريف برتر بوديم و البته در زمانهايي نيز تيم ازبكستان، مخصوصا پس از به ثمر رساندن تك گل بازي، نسبت به ما برتر و خطرناك ظاهر شد.
وي بيانكرد: معتقدم ضربات ايستگاهي فرصتي بود كه بازيكنان ما از آن خوب استفاده نكردند ولي حريف از اين فرصت بهره برد و به گل هم رسيد. ازبكستان در ضربات ايستگاهي نسبت به ما بهتر عمل كرد و خلاقيت بهتري داشتند. بعد از اينكه ما گل را دريافت كرديم شرايط بازي از سوي ما به سمت بازي احساسي رفت و نتيجه اين شد كه حريف كاملا موفق كار كرد و توانست خلاف بازي رفت، اين ديدار را به نفع خودش به پايان برساند.












