توقف پتروشیمی بندرامام در اولین هفته لیگ برتر تنیس روی میز
تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام در اولین مسابقه خود در لیگ برتر مقابل بانک دی شکست خورد.
هفته اول لیگ برتر لیگ برتر روز گذشته با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که تیم پتروشیمی بندرامام که سال گذشته توانسته بود قهرمان لیگ شود مقابل تیم بانک دی که از حضور نوشاد و نیما عالمیان بهره برده است با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. برادران عالمیان سال گذشته در تیم پتروشیمی بندر امام(ره) بازی میکردند.
همچنین تیم دانشگاه آزاد در همدان به مصاف تیم علی صدر همدان رفت و توانست با نتیجه 5 بر یک پیروز شود. دیگر بازی این هفته بین نفت سپاهان و پتروشیمی بوشهر برگزار شد که تیم اصفهانی با نتیجه 5 بر 2 حریف خود را شکست داد.
لیگ برتر تنیس روی میز پس از انصراف تیم بندرعباس و کنار گذاشتن تیم ذوب آهن با حضور شش تیم برگزار میشود.
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۱/۰۸/۲۶ ساعت 18:48 توسط پویا
|