پریسا بحرینی اظهارکرد: بازیکنانم در این دیدار از تیم اصفهان ترسیده بودند چرا که می دانستند تیم حریف از ملی پوشان بسیاری بهره می برد و نسبت به عملکرد این بازیکنان شناخت داشتند که این موضوع در روند کاری تیم ما تاثیر گذاشت.

 

وی ادامه داد: شاگردانم اوایل هر گیم را خوب آغاز می کردند ولی در ادامه که احساس می کردند دیگر توانایی مقابله با تیم حریف را ندارند، کم می آوردند. به نظرم دیر بسته شدن تیم، تمرین کم و دیر شروع به کار کردن هیات جدید، ازجمله مواردی است که در ناهماهنگی تیم مان برای حضور در این مسابقات تاثیر گذاشته بود.

 

سرمربی تیم والیبال بانوان خوزستان عنوان کرد: اگر فرصت مان برای کار کردن بیشتر بود و بازیکنانم با یکدیگر بیشتر تمرین می کردند، باعث می شد که تیم مان هماهنگ تر وارد این رقابت ها شود. ما یک اردوی چهار، پنج روزه در ماهشهر برگزار کردیم که به نظرم این اردو جوابگوی ما نبود.

 

وی افزود: در استان استعدادهای خوبی داریم که بیشتر آن ها از فاکتورهای قدرت و سرعت بهره می برند که باید این بازیکنان شناسایی و استعدادیابی شوند. با این کار مطمئنا می توانیم در آینده شاهد رشد والیبال استان باشیم. البته این اقدام در آینده نزدیک جواب نمی دهد بلکه کاری زمان بر است.

 

بحرینی درباره تیم اصفهان گفت: حریف تیم خوبی بود و از پاسوری بهره می برد که سال های زیادی است عضو تیم ملی می باشد. در کل اصفهان والیبالیست های خوبی در سطح جوانان، امید و بزرگسالان دارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که در پایان این رقابت ها چه جایگاهی را برای تیم خود پیش بینی می کنید؟ اظهارکرد: بعید می دانم که جایگاه بالایی را به دست آوریم ولی امیدوارم از دسته یک به دسته دو سقوط نکنیم و در همین دسته بمانیم. ما فردا در دیدار سوم مان در این مسابقات به مصاف تیم البرز می رویم.

 

سرمربی تیم والیبال بانوان خوزستان خاطرنشان کرد: ما یک سال توانستیم در سوپر لیگ کشور جایگاه چهارم را به دست آوریم که به نظرم نتیجه بسیار خوبی بود ولی از آن به بعد به دلیل جا به جایی هایی که در هیات والیبال استان به وجود آمد، این رشته در خوزستان پا نگرفت در حالی که خوزستان مهد والیبال است. امیدوارم که این استان به روزهای گذشته خود برگردد. 

 

وی با بیان این که باید کار خود را از رده های سنی پایه و مینی والیبال آغاز کنیم، گفت: این کار باعث رشد والیبال استان می شود چرا که استعدادیابی و شناسایی نخبه های این رشته می تواند در سال های آینده جوابگوی ما باشد.

 

بحرینی به گرفتن میزبانی این رقابت ها اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدم این میزبانی یک شروع خوب برای رشد و توسعه والیبال استان است و به نظرم هیات جدید شروع خوبی داشته است که اگر این روند کاری ادامه داشته باشد، می توان به والیبال استان امیدوار بود.

 

 امروز(26 آبان ماه) تیم والیبال بانوان خوزستان در چارچوب رقابت های دسته یک امیدهای کشور که به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار می شود، مقابل تیم اصفهان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد. تیم خوزستان در اولین دیدار خود نیز روز گذشته (25 آبان ماه) برابر کرمان بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد.