خوزستان در دومين دوره مسابقات ليگ جودو آينده‌سازان المپيك نوجوانان كشور، عنوان دوم را ازآن خود كرد.

 

حسين سعدالله‌خاني، رييس هيات جودو استان  اظهاركرد: اين رقابت‌ها با شركت 16 تيم در دو گروه هشت تيمي در تهران برگزار شد.

 

وي ادامه‌داد: از گروه A اين مسابقات تيم خوزستان و پرسپوليس كاشي يزد به مرحله پاياني صعود و از گروه B نيز تيم‌هاي دانشگاه آزاد و مقاومت به مرحله نهايي راه پيدا كردند.

 

رييس هيات جودو خوزستان افزود: روز گذشته (17 آبان‌ماه) نيز ‌ما توانستيم پرسپوليس را با نتيجه 5 بر 4 شكست دهيم و در بازي بعد مقابل دانشگاه آزاد قرار گرفتيم كه اين تيم را نيز با همين نتيجه مغلوب كرديم.

 

وي بيان‌كرد: در ديدار پاياني برابر مقاومت قرار گرفتيم كه تيمي خوب و از بازيكنان ملي‌پوش نيز بهره‌ مي‌برد اما متاسفانه اين بازي را واگذار كرديم و با كسب شش امتياز در مكان دوم ايستاديم. همچنين تيم‌هاي مقاومت و پرسپوليس با كسب 9 و سه امتياز عنوان‌هاي اول و سوم را به دست آوردند.

 

سعدالله‌خاني خاطرنشان‌كرد: از عملكرد بازيكنان‌مان راضي هستم. هيچ كس فكر نمي‌كرد ما اين جايگاه را به دست آوريم و اين موضوع مورد تعجب همگان شده بود. اميدوارم با نايب‌قهرماني در اين رقابت‌ها، حمايت از ما بيشتر شود.

 

وي با بيان اين‌كه مسابقات در سطح بسيار خوبي برگزار شد و تيم‌ها بسيار آماده بودند، ادامه‌داد: در اين رقابت‌ها بازيكنان اوزان 55، 66 و 90+ كيلوگرم تيم‌ ما به عنوان بهترين تكنيك‌زن شناخته شدند.