10 دوچرخه‌سوار نوجوان خوزستان در اردوي انتخابي تيم استان كه از 24 آبان‌ماه به مدت سه روز برگزار مي‌شود، به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.

 

حسين سالمي، رييس هيات دوچرخه‌سواري استان اظهاركرد: اين اردو در جاده سد كرخه انديمشك و در دو ماده هشت كيلومتر تايم‌تريل انفرادي و 500 متر سرعت انجام مي‌شود.

 

وي بيان‌كرد: در اين رقابت‌ها پنج دوچرخه‌سوار انتخاب مي‌شوند تا در قالب تيم استان در مسابقات قهرماني كشور كه پايان آذرماه در اهواز برگزار مي‌شود، شركت كنند.

 

رييس هيات دوچرخه‌سواري استان بيان‌كرد:‌ رضا رشنو، دانيال روسي، شهريار سگوند، رضا ناردست، رضا انجيلي، سعيد هكي، پرهام مهديان و محمدامين پورميري هشت دوچرخه‌سوار برتر مسابقاتي هستند كه به مناسبت هفته تربيت‌بدني برگزار كرديم. دو نفر ديگر نيز از دزفول در اردو به آن‌ها اضافه مي‌شوند.