رقابت 10 ركابزن براي عضويت در تيم منتخب خوزستان
10 دوچرخهسوار نوجوان خوزستان در اردوي انتخابي تيم استان كه از 24 آبانماه به مدت سه روز برگزار ميشود، به رقابت با يكديگر ميپردازند.
حسين سالمي، رييس هيات دوچرخهسواري استان اظهاركرد: اين اردو در جاده سد كرخه انديمشك و در دو ماده هشت كيلومتر تايمتريل انفرادي و 500 متر سرعت انجام ميشود.
وي بيانكرد: در اين رقابتها پنج دوچرخهسوار انتخاب ميشوند تا در قالب تيم استان در مسابقات قهرماني كشور كه پايان آذرماه در اهواز برگزار ميشود، شركت كنند.
رييس هيات دوچرخهسواري استان بيانكرد: رضا رشنو، دانيال روسي، شهريار سگوند، رضا ناردست، رضا انجيلي، سعيد هكي، پرهام مهديان و محمدامين پورميري هشت دوچرخهسوار برتر مسابقاتي هستند كه به مناسبت هفته تربيتبدني برگزار كرديم. دو نفر ديگر نيز از دزفول در اردو به آنها اضافه ميشوند.
