خوزستان ميزبان مسابقات واليبال بانوان اميدهاي كشور
مسابقات دسته يك واليبال بانوان اميدهاي كشور به ميزباني خوزستان برگزار خواهد شد.
پريدخت باپيري، نايبرييس هيات واليبال استان اظهاركرد: اين رقابتها از روز چهارشنبه (24 آبانماه) به مدت شش روز در اهواز و با حضور هشت تيم برگزار ميشود.
وي درباره حريفان اصلي تيم خوزستان در اين مسابقات عنوانكرد: تهران، اصفهان و شيراز از حريفان اصلي ما هستند اما ممكن است ساير تيمها نيز مدعي باشند.
نايبرييس هيات واليبال استان افزود: باتوجه به اينكه سال گذشته در اين رقابتها توانستيم جزو هشت تيم قرار بگيريم، اين موضوع نشان ميهد كه به سطح كشور نزديك هستيم ولي ميطلبد براي اينكه از كورس قهرماني بازنمانيم، فعاليتمان را بيشتر كنيم.
وي در ادامه درباره اردويي كه اكنون براي تيم استان برپا شده است، گفت: اين اردو از 17 آبانماه در ماهشهر آغاز شده و تا بيستوسوم همينماه نيز ادامه دارد. به نظرم برپايي اين اردو در هماهنگي بازيكنان و اصلاح ضعفهاي تكنيكي و تاكتيكي آنها بسيار تاثيرگذار است. ضمن اينكه اين اردو عملكرد كيفي و كمي واليباليستهاي ما را ارتقا ميبخشد.
باپيري خاطرنشانكرد: فعاليت بانوان استان خوب است ولي براي رسيدن به جايگاه اصلي، نيازمند زمان و برنامهريزي مناسب هستيم. ما از نظر بازيكن، مربي و داور پتانسيلهاي بسيار خوبي در استان داريم ولي بايد آنها را پرورش دهيم و در اين زمينه كار كنيم.
وي با بيان اينكه اميدوارم در مسابقات كشوري نتيجه بگيريم، عنوانكرد: باتوجه به اينكه بغلاني يكي از واليباليستهاي استان جزو مليپوشان است و همچنين از مربيان بينالمللي بهره ميبريم، اميدوارم در اين مسابقات نتيجه بگيريم.
نايبرييس هيات واليبال استان اظهاركرد: بازيكنانمان در آمادگي خوبي به سر ميبرند اما پيشبيني نتيجهگرفتن در اين رقابتها كمي سخت است چرا كه بايد ديد ساير تيمها در چه سطحي هستند.
